9 Kasım 2010 Salı

Seni beklerken...


Lacivert gözlü kızın yıllar sonra bir bebeği daha olacak. Günler çoktan geri sayıma alındı, sabırsızlık duygusu bir yana bırakıldı, anın tadı çıkartılıyor. Beklemenin en nazar boncuğu hak edeni yaşanıyor.Hatta ara nağme bin kere maşallah demek gerekiyor.
Önce masumiyeti koklamaya 41 gün kala bebek partisine konuk edildi dostlar. Elimde Selçuk’un ince ince işlediği pasta, ben de konuk oldum o ana. Herkesin ruhunda bir hafiflik, dillerde o masumiyete dair sözcükler, bir çocuk doğar dünya değişir sözünü doğrulayan izler vardı...
Bebek zıbınlarının üzerine yazılar yazıldı, hediyeler paylaşıldı, lezzetler tadıldı, dostlarla birlikte, annenin lacivertleri hep gülümsedi…
Ötesi: Adını bilmiyorum ufaklık. Ama o muhteşem kokunla dünyaya merhaba demene,  babanın kulağına ismini fısıldamasına 39 gün kaldığını biliyorum. Sonuç: Sen geldiğinde yaşam tarifsiz güzellikte yeni hayat kokusuna sarılacak, ama ufaklık, inan ki seni beklerken bile sana dair onca güzel anı birikti şimdiden…

2 yorum:

ipek dedi ki...

Bayıldım bu pastayaaaa, ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık, o kadar güzel anlatmışsınız ki o heyecan ve mutluluğu, bir an önce anne olmak ve bu pasta eşliğinde bebikimi eşim ve sevdiklerimle karşılamak istedim...

Yorum Gönder